Прихильники блогу:

неділя, 17 жовтня 2010 р.

Перша спроба

Якось так непомітно мене причарував скрапбукінг-все більше я цікавлюсь про цей вид творчості, і все більше він мені  подобається. А сьогодні я навіть попробувала "зліпити" першу листівку.
Листівка робилася з того що було під рукою-використала білий дизайнерський картон, який розмалювала тінями для повік, напис взяла з старої бумажної листівки.Також мені знадобилися квіточки, листочки,напівбусинки та стрічку.
А це фото з фотовспишкою:





5 коментарів:

  1. перший млинець - не глевкий)))
    Ого! То і ти "туда же"...

    ВідповістиВидалити
  2. Вийшло непогано,як для першої спроби))),навіть,можна сміло сказати,що-гарно! Будемо чекати на продовження :)

    ВідповістиВидалити
  3. І тобі,Людмило,дякую за коментар.А продовження не знаю чи буде-мені більш до душі оформляти вишивку в листівки.

    ВідповістиВидалити
  4. Хорошенькая получилась открыточка

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...