Прихильники блогу:

неділя, 26 вересня 2010 р.

CКОРО НОВИЙ РІК,,,

Звісно,що свято Нового року не так вже й швидко наступить,але надивившись на новорічні листівки Людмили  та Аліни вирішила показати і свої дві нові листівочки які ще "народились" в останні дні літа.
 
Для цієї листівки я вишила ялинкову кульку, для оформлення використала стрази (голубі та жовті),фломастери з глітером.
А ще я дізналася  про цікаву історію ялинкових прикрас 
Ялинкові прикраси — іграшки, кульки чи фігурки тварин,, людей, предметів побуту, якими прикрашають новорічну ялинку. Першими ялинковими прикрасами були живі квіти, яблука, яйця,, горіхи. Пізніше добавилися солодощі та різдвяні свічки.
За легендою, перша скляна, ялинкова кулька була видута в Тюрингії (Саксонія) в XVI столітті із-за неурожаю яблук, які тоді були головною прикрасою ялинок. На Русі перші ялинкові прикраси робили із соломи,, лучини, ганчірр"я, кольорових стрічок, пізніше з паперу, картону та фольги. Їх виробництвом займались вже спеціальні картонажні майстерні. Скляні прикраси в Росії ввійшли в моду в середині ХІХ століття.
Друга моя листівка нагадує що наступає Новий 2011 рік!

Розмір цієї листівки 15 см на 7 см.Для оформлення використала гелеві ручки з блискітками та наклейки для нігтів.
Інші мої новорічні листівки можна переглянути тут

2 коментарі:

  1. насправді, не так-то і багато часу до Новорічного свята... Молодець, що готуєшся завчасно!
    А перша листівка яких розмірів? До речі, оригінальне оформлення)))

    ВідповістиВидалити
  2. Гарні листівки! Новорічний настрОй і настрій)))
    Мені родобається та зелена іграшка;-)
    Оформлення вдало підібране в обох листівках!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...