Прихильники блогу:

вівторок, 14 вересня 2010 р.

Осінь пора одружень або довишивалась...

Те ,що осінь пора одружень та весіль-знають всі.Тепер поясню :до чого ж я довишивалася.Виготовивши майже сотню листівок, я замітила ,що в мене не має ні однієї листівки на весільну тематику.Як на то те -не намічається ні одного весілля.Не довго думаючи я вирішила заглянути в минуле і згадати свій найщасливіший день у житті(майже 11 років назад) коли я була нареченою і створити самій собі  весільну листівку-пам"ятку(довишивалася!). І коли моя "половинка" прийшла з роботи ,я його прємно здивувала-подарувала листівочку...


Розмір листівки 10,5 см на 15 см.Використала: вишитий сюжет,білий папір ,рожеву стрічку, готові бантики і ,звичайно,скотч.
Процес виготовлення весільних листівок мені сподобався і слідом за першою листівкою з"явилася й друга.



Якщо дизайнером першої листівки була я, то ідею другої я запозичила в "Риолис".Від себе додала гофрірований картон і вишивку стрічками замінила на готові розочки(пробувала колись вишивати стрічками і дійшла висновку , що то не моє).Розмір листівки 10,5 см на 15 см.Схемою вишивки ділюсь-я не жадна.


4 коментарі:

  1. Оце -то так!....(заціпило) :)
    Я собі таку хочу- білу,з розочками!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Можу подарувати,а можеш і сама зробити

    ВідповістиВидалити
  3. чудові листівки!!!
    Я б теж на весіллі якомусь погуляла...
    А за схему - дякую (хоч в мене така є, але, побачивши твою листівку, - займуся плагіатом)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...