Прихильники блогу:

понеділок, 13 вересня 2010 р.

Лебедина вірність.

Як я вже раніше писала,був у мене період в житті коли я активно вишивала картини.Коли мені на очі потрапив журнал "Чудесные мгновения"  випуск 9(21)/2000 і схема картини"Лебеді" я зразу ж влюбилася в цю красу.За 2 місяці моїх старань(швидше ніяк не виходило,бо займалася вихованням однорічної доньки) і в мене з"явилася моя найнайулюбленіша робота.
Розмір схеми 125 хрестиків на 175 хрестиків,а розмір готової роботи вийшов у мене 45 сантиметрів на 35 сантиметрів(використала крупнішу тканину для вишивки).Десь через рік часу я вишила ще одну таку ж саму картину,тільки на дрібній тканині і подарувала своїй кумі(шкода,що нема фото).
Чотири роки назад захотілося вишити мені ще одні "Лебеді".Вишивалися вони довго-десь рік(в той момент доля дарувала мені важкі випробовування і ні про яке вишивання мови не могло й бути).Готова робота в мене вже років 2 "валяється" по шухлядках,ніяк не доходять руки оформити картину.

Розмір картини 34 сантиметри на 26 сантиметрів.Хто автор схеми -не знаю,тому що придбала її на базарі.Нитки підбирала теж сама.

2 коментарі:

  1. Кожна картина гарна по-своєму!
    Мені особисто дуже сподобалась та,де лебеді -на синій воді :)
    Багато терпіння треба мати,щоб творити таку красу!Молодець!

    ВідповістиВидалити
  2. Як мені подобаються другі лебеді!!!(перші теж гарні) Але за те, що 2 роки валяються не оформлені в шухляді - треба тобі дати по одному місці)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...