Прихильники блогу:

субота, 4 вересня 2010 р.

Мрії збуваються...


Вчора здійснилася одна з моїх мрій-я придбала в супермаркеті "ВелМарт" свій  перший фігурний дирокол 5 в 1.Ось такий він має вигляд:


Цей чарівний дирокол французького виробництва творить ось такі чудеса:

Так що тепер мої листівки матимуть більш оригінальний вигляд...
А ще  вчора мої доці затягнули силою мене в "Будинок іграшок".
Я була приємно здивована-яка там велика кількість паперу, картону,фольги для ручної роботи!!!Але це ще не все-там є великий вибір фігурних дироколів-від простеньких котиків до надписів типу"I love you".!!!Я собі придбала там ось такі фломастери з глітером

З магазину , зі словами:"Мамо !Цеж дитячий магазин!" вже дітки витягували мене "за вуха".
І як би це не звучало смішно,але слідуючий візит по магазинах я почну з "Будинку іграшок"!!!

4 коментарі:

  1. Класний такий дирокол!!! Молодець, що купила!
    А про "Будинок іграшок" з дирокалами я й сама не знала - треба і собі заглянути туди))))

    ВідповістиВидалити
  2. Все-таки, мрії збуваються!!!
    ...дасиш поприкалуватись? )))))))

    ВідповістиВидалити
  3. Звичайно що дам...Може ти теж підтримаєш сімейну традицію-будемо разом виготовляти листівки?

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...