Прихильники блогу:

четвер, 12 серпня 2010 р.

Вітаю з ювілеєм



В цьому році ,22 липня, моя старша сестра Людмила, святкувала свій ювілей.Але так сталося,що в цей час я ніжилася на сонечку,хлюпалася у водичці-загалом,милувалася красою південного берегу Криму.Так що подарунок своїми руками я не виготовила і привітати сестру віч-на віч не змогла.Повернувшись додому мене мучили докори і весь час не покидала думка,що я мушу вишити листівку(недарма ж хтось розумний сказав:"Краще пізно -ніж ніколи").Два вечори-і ось що в мене получилося:
Для оформлення я використала крім звичайної бумаги,стрічку,гофрірований картон та бусинки у вигляді квіточок,які випросила у своєї доні Христинки.

Загалом,листівка вийшла не погана,я задоволена.І нічого страшного що вона потрапила до моєї Людмилки не 22 липня,а 8 серпня-тому,що був додатковий привід випити шампанського.А ще хочу відкрити секрет-сестра моя,Людмила,велика майстриня і роботи її можна переглянути ось тут

2 коментарі:

  1. а я все думала, для кого ця листівка...(бачила її на іншому інтернет-ресурсі)))
    Цікава(постмодерністична писати не буду))) листівка!

    ВідповістиВидалити
  2. Листівка просто шикарна!!! Дуже гарнюча!
    Молодчина,Ірина! :)

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...